۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۵۶۸۰۷۹
حجت الاسلام ذوالنور:

عملکرد سران قوا در مبارزه با فساد قابل قبول نیست | چرا دولت به گرانی ها اعتنا نمی کند؟

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد مسؤولان گفت: امروز مردم در شرایطی پای آرمان‌های انقلاب ایستادگی می‌کنند که از نظر معیشتی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند.
حجت الاسلام ذوالنور

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم و رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 22 خرداد ماه سال 97 در نطق میان دستور خود در صحن علنی پارلمان گفت: باید از مردم کشور، به خصوص مردم انقلابی قم برای شرکت با شکوه در راهپیمایی روز قدس تشکر کنیم.

وی افزود: امروز مردم در شرایطی پای آرمان‌های انقلاب ایستادگی می‌کنند که از نظر معیشتی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند.

حجت الاسلام ذوالنور با انتقاد از جریان مبارزه با فساد، بیان داشت: علیرغم تاکید بسیار زیاد رهبر معظم انقلاب مبنی بر مبارزه با فساد در کشور، هنوز اتفاق مهمی در این زمینه رخ نداده است. باید از سران سه قوه پرسید که اگر بخواهند کارنامه خود درباره مبارزه با فساد را به رهبر انقلاب ارائه دهند، آیا این کارنامه قابل قبول خواهد بود؟

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور گفت: امروز اوضاع کار از دست رییس جمهور خارج شده است. کشور ما در بسیاری از بخش ها دچار مشکلات بسیار جدی شده که این مشکلات نیز مستقیما به زندگی مردم فشار می‌آورد.

وی ادامه داد: رییس جمهور با بی اعتنایی به قانون اساسی و نظر وکلای ملت با ترفندهایی همچون تهدید و فشار به نمایندگان مجلس حاضر به حضور در پارلمان و پاسخگویی درباره مشکلات موسسات مالی نشد.

حجت الاسلام ذوالنور تاکید کرد: متاسفانه دولت مبلغ 20 هزار میلیارد تومان از بانک مرکزی را برای رفع مشکلات مالی موسسات برداشت کرده است که همین برداشت موجب فشار اقتصادی مضاعف به مردم شده است. باید متوجه باشیم که مشکلات موسسات مالی زندگی تمام مردم کشور را تحت الشعاع قرار داده است.

وی تصریح کرد: رییس جمهور باید بداند 5 سوال دیگر نمایندگان مجلس درباره عملکرد دولت به جای خود باقی است و روحانی باید برای پاسخگویی به این سوالات به مجلس مراجعه کند.

رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مردم کشور ما امسال سفره های افطاری خالی داشتند، تمام کشور را گرانی گرفته است اما، هنوز دولت می‌گوید که گرانی‌ها تنها حباب است./856/پ
۲۰۲/ق

ارسال نظرات